bajs.

bajs.


STORA KILLTESTET!
Gör detta eller få otur i ditt kärleksliv i 5 år framåt, vågar du chansa?

 

viktigt att vara ärlig

 

JAG GILLAR HÅR SOM ÄR..
[x] Brunt
[x] Blont
[x] Rött
[x] Svart
[ ] Färgat i en galen färg


JAG FALLER FÖR ÖGON SOM ÄR..
[x] Blå
[x] Gröna
[x] Gråa
[x] Bruna
[spelar ingen roll] Bakom glasögon
[ ] Drogade
[ ] I linser som är onaturliga
[x] Stora
[x] Normalstora
[ ] Små
[x] Som blinkar flörtigt


JAG GILLAR KILLAR SOM ÄR..
[x] Långa 
[/] Lika långa som mig
[ ] Korta
[det finns typ ingen som är kortare en mig... ] Kortare än mig
[x] Utåtriktade
[kan vara gulligt ibland.] Blyga
[/] Vältränade
[/] Smala
[ ] Väldigt flörtiga mot alla
[ ] Playiga
[ ] Beroende av sin dator
[/] Fotbollsspelare
[/] Ishockeyspelare
[ ] Orienterare
[/] Sportiga över huvud taget i lagom mängd
[/] tränar på gym
[ ] Nazister


DET ÄR SNYGGT NÄR KILLAR..

[ ] Har tatueringar över hela kroppen
[x] En liten tatuering
[x] Piercing i ögonbrynet
[ ] Använder speedos 
[ ] Snaggar sig
[/] Har längre hår än mig
[ ] Inte rakar sitt ansikte
[/] Rakar kroppen, så som bröst, mage och ben
[/] Använder kajal
[/] Alltid har keps på sig [keps är snyggt på vissa]
[ ] Har märkeskläder
[ ] Är modenörd
[x] Har häng


DETTA SÄGER ALLT OM EN KILLE..

[/] Hans kläder
[ ] Hans moppe
[x] Hans leende
[/] Hans utseende
[ ] Hur ofta han är med kompisar


DET ÄR GULLIGT NÄR KILLAR..
[x] Ringer ofta
[x] Smsar non stop 
[/] Är svartsjuka [lite, men inte för mkt]
[x] Försöker bli kompis med mina föräldrar
[x] Ger mig små presenter
[ ] Köper mina underkläder
[ ] Lyssnar på Britney Spears  
[x] Gråter till filmer
[/] Pratar om giftemål och barn
[spelar ingen roll] Har tandställning
[/] Totalt skiter i sina betyg
[ ] Pratar med sin kuk
[x] Kan sjunga riktigt bra
[x] Skriver egna låtar
[/] Är lite pluggis
[ ] Är mycket pluggis
[ ] Städar sitt rum kliniskt varje vecka  
[x] Slåss för mig


DET HÄR SKA EN KILLE VARA/GÖRA..
[/] Kaxiga killar [jag har märkt att jag faller mest för "badboys" så ah.]
[/] Blyga killar [kan vara gulligt]
[ ] Killar som slår ner folk
[ ] Nazister
[/] Överbeskyddade killar
[ ] Sportnördar
[ ] Killar som har nära tjejkompisar
[/] Killar som spelar Wow
[/] Killar som kör moppe
[ ] Killar som är i stallet
[ ] Killar som ALDRIG tänker på nått annat än mig
[ ] Killar som trakasserar folk
[ ] Killar som super sig packade varje helg
[/] Killar som röker och snusar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0