did I hit the wall before I knew which way to go

åker antagligen till älsklingen i morgon,
vi får se om jag får pengar av min far :D
fast jag måste vara barnvakt...
fan helvete :cc
så antagligen ingen älskling :cc
asso jag dör :cc får ju aldrig träffa honom :|

men jag ska ut och röka snart.
och jag gjorde nyss något jävligt dum,
men jag fick panik och ångest.
och jag ångrar mig redan.
jaja det var ju inte så dumt...
men  nu ska jag ut och röka
och vara glad,
om det går...
skriver mer aldelestraxxxx
började på min självbiografi i förrförrgår, och idag skrev jag en rad.
"jag skar mig i hanleden, inte hårt bara tillräkligt för att det skulle gå hål på den ömtåliga onatuliga vita huden. Och blodet blottas i den förorendade luften, och färdas en färdadesen väg blodet aldrig färdats förut."
försöker få fram saningen i orden, inte överdriva. så blir säkert allt bra..
men ja nu ska jag sova upp tidigt i morgon.
och imorgon ska jag kanske pierca naveln, om jag har stake nog ^^ haha och så ska jag väll köpa nya underkläder. hihi ^^

och gucci älskling, jag tycker om dig så obeskrivligt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0