jag älskar dig

så många gånger jag har gråtit till bilder på dig,
så äckligt många gånger jag tänker på tiden tillsammans med dig,
för många gånger jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden,
för många gånger jag vandrat till tågstationen på natten och kollar tåg till dig,
så många gånger jag har ringt dig men när du svarar lägger jag på,
så många gånger jag skriver sms men skickar aldrig,
så många gånger jag raderat ditt nummer,
så många gånger jag tänkt på det vi hade,
jag tänker på dig för mycket,
du är för mycket för mig,
för att jag ska kunna sluta älska dig,
jag trodde på oss,
100 % ärligt.
jag
älskade dig.
men ja allt är slut.
min första enda riktiga.


lisamadeleinejohansson,

du kommer alltid förbli min bästavän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0