mycket brandfarligt.

imorgon fyller jag år.
äsch inte kul alls.
önskar att jag inte fyllde år.
fast jag önskar mig

  • såpbubblor.
  • hubbabubba.
  • godis (gröna hjärnor :D)
  • melontuggumin
  • pandor.
  • papper, (hårt, så jag kan kasta flygplan ut ut mitt fönster)
  • pengar
  • cigg
  • vodka.
  • film boxar (gossip girl, desperata hemmafruar, 2½ män och scrubs)
  • en resa till paris.
  • armband där det står söta saker på.
  • cupcakes
  • och balonger
  • rökelser
  • och buuuuuuuuuuurn
  • TICTAC!
jao och jag ska nog joina trenden att starta en privat blogg...
fast ja.
men nu ska jag gå och köpa pizza.
usch.
yäyäyäyäy.
bilder från den här heljen kmr när jag är hemma, och ränsat lite på min dator :D



puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0