ner på golvet ska du, ner sa jag!

är det försent att tänka om?
försent för att blunda?
försent för att älska?
försent för att ångra?
försent att bara vara någon man var för länge sedan?




vad ska man säga?
idag har varit en ganska bra dag.
grillning på strömsholmen,
och senare alkohol i blodet.
en riktigt lyckad kväll.
bilder kmr någon gång,
när jag orkar,
och har tid.
bilderna från konfalägret fuckade upp sig,
så det kmr också någon annan gång.
sitter hos fanny,
reält lullig xD
gahhahahahhah xD
yääyäyäy,
imorgon blir det supa för hela slanten,
och jag har rökt nästan ett helt paket idag o.O
yäyäy, thats life.
nu ska jag typ sova lr nått.
:D
byebye,
och ni som änns orkar läsa 
tummen upp till er (y'
puuuuuuuuuuuuuuuuuusssss <3

gucci jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0