och det är bara du som ler det måste va nåt fel på er

vart har jag tagit vägen?
den här veckan har verkligen gnagigt sig in i mig,
bitit på fel nerver,
bitit på fel blodådror,
jag ramlade ner i ett svart hål,
jag kommer inte upp.
det är för sent att kämpa,
för tidigt att ge upp,



födelsedagsheljen, dock fyller jag på måndag men.
ja jag tror det blir att sitta ensam hela heljen,
och gå till skolan i morgon,
om jag orkar.
det känns liksom som jag tappat livslusten helt,
och håkan står på repit.
och jag orkar inte nått.
jag orkar inte skriva mer.
ska sätta mig i mitt fönster med cola och röka.
jag har inte rökt så mycket dom senaste dagarna.
inte haft lust,
bara legat i min säng med papis dator i högsta hugg.
men idag gick jag upp tog på mig kläder, började plocka på mitt golv.
sedan låg jag på min matta och rökte,
lyssnade på håkan och kent och the kooks på högsta volym.
jag ska röka nu iallafall. lyssna på håkan och sedan plocka mer på mitt golv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0