och jag gör vad som helst för att få ditt liv att verka bättre

joa då sitter man här igen,  hos underbaraste systeryster, <3
fedt bäst, vi äter kladdkakaoch lyssnar på håkan, ^^
nu dansar vi lite strip teas ;) hhahha vi börjar bli bra på det ^^ 
hahhahahahahha NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
önskar man kunde bli lite sexigar, men tyvärr :c
jaja idag klippte jag min lugg, blev lite för kort, men den växer ut ^^
och jag köpte cigg och två par nya string ^^  hahha ett i svart spets och dom andra i leopardspets,
sedan en bh i leopard, ;) så nu är allt faktiskt ganska bra (y) förutom att jag åkte till älskling idag...
du vet jag är ensåndär person som köper lycka.
snart kommer johanna och vixx? 
hmm kanske ja ;) hahha ^^ 
i förrgår strippade jag på studsmattan och precis när jag bara dansade i spettstrosor och bh kommer det en gubbe för bi >< PINSAMT xD han glodde och log väldigt mycket ^^ kanske lite smyg kåt? haha ^^
men i morgon kmr det väll vara toppen, har väll säkert gått upp några kilo, åt mer en halv kladdkaka >< 
jaja jag ska börja äta riktigt bra och hoppas på två stolekar större boobs i juli? hihi jaja vi får väll se på det ^^
och jag har jätte träningsvärk i magen ^^ hahhaha men kämpa ida! du klarar att få sexig mage!
och jag har mensvärk >< hahah och jag ska dansa varje dag så jag kan ge sexiga lapdance till folk som vill ha ^^
för hoppnings vis blir jag duktig och sexiiig ;)
jajajajajajajja.

och jag mår ju som sagt ganska bra idag, efter ångesten och paniken inatt som jag trodde aldrig skulle sluta. men efter att ha hyperväntilerat i några timmar somnade jag av att mina ögon tårkat ut av gråten, och på morgonen när jag vaknade satte jag gråten i halsen, tårarna rann...  men på något vis rann dom inte för att jag var ledsen, utan för att jag var glad. det kändes som att födas på nytt ungefär. jag var glad och nu blir jag ännu gladare, lyssnar på "i whant candy" <3


nu ska jag ätaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:D puuuuuuussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0