Oh I love, oh i love, oh I love what you do to me.

heljen kommer bli fedt lyckad
fredag - fanny kmr hit och vi ska mysa, sedan på natten ska vi ut och supa litegranna, ^^
lördag - fika kl 12 med tatiana,alex och becki, och sedan träffa gucci och alex, gå på bio med dom och så.
söndag - ja där får vi se.
sedan är det looooooooov :D:D
då ska jag typ sova mest,
och jag börjar bli sjuk...
halsen är sjuukt svullen och jag kan typ inte svälja,
men det är lite bättre än vad det var igår (y)
men idag har jag feber, men jag var på skolan ändoo,
och den här veckan har sugit snopp, fast vi hade inga vanliga lektioner, det var bra (Y)
men vi har typ mest suttit i aulan :c stornarna där är hårda, och man får ont i rumpan :ccc
idag var jag lite på stan och köpte cola och burn <3 träffade anders och fogel (lll)
fogel och fanny ni är dom enda som förstår,
och jaa, jag älskar  er superduper mycket,
<3

men jaa, jag ska be älsklings fannu köpa cigg till mig tror jag :o
kanske, :*
men jaa... bajsbajsbajs.
jag lyssnar på älsklings the cure,
och såå ^^
nu ska jag städa, och typ göra nått sånt ^^

puuuuuuuuuuusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Johanna Fogelberg

jag älskar dig <3

2009-04-05 @ 21:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0