too fast to live, too young to die

hos älsklingen iförrgår, extremt mysigt. <3
saknar dig redan :c
och jag sitter hos systeryster som vanligt :D:D:D:D:D:D
nyss duschat ^^ 
så nu luktar jag gott och är lite våt igen;)
vi kollade nyss på massa videos med sid <3 :c
och igår var det lillebror, jag jobbade och var almänt sexig ^^
trevligt folk me like :D:D
sedan var det efterfest men inga 94 fick komma... 
så vi tänkte dra på en annan fest, men fannu och fogel fick inte.
så vi sket iallt, och jag drog hem till fannu och jag  låg och pratade i tele med älskling, men han är tråkig så han vill aldrig prata i tele :c uhuuh :| sedan somnade jag xD och så sov vi och fannu försov sig xD
ja så nu sitter man här jue ^^
men min buss går om ett taaaaaaaaaaag :D
då ska jag till mormor och så, sedan får vi se om det blir balsta, om älskling kommer till balsta är det nästan själv klart att jag drar dit för att träffa honom, :D men jajaj nu ska jag sluta tjata och börja fixa mig (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0