TRÅKIGT SOM FAN!

99 saker du inte visste om mig

1. Fullständigt namn? - ida(candy) jenny erika karlsson(tyrhag)
2. Exakt ålder? - 14år 11månader och typ 20 dagar.
3. Vart bor ? - hos papi.
4. Bor tillsammans med? - papi
5. Husdjur? - noes.
6. Färg på ditt hus? - vetefan, inte direkt intresserad..
7. När är du född? -  27 april 1994
8. Klass? - m8a
9. Vilket år tar du studenten? - hmm, bror på vilken linje jag går?
10. något jobb - kanske sommar jobb ? :D
11. När ska du sova ikväll? - när... hmm, när jag kmr in lr nått xD
13. Duschat idag? - ja det ingår väll i att bada? :o
14. Kramat någon idag? - nej :c
15. Pussat någon idag? - nej :c
16. Vad har du ätit? - ehmm.. inget speciellt. bara drukit cola :D
17. Dagens klädsel? - mjukisbyxor, strumpor, underkläder,linne och min blåa adidas tröja :D
19. Dagens sötnos? - gucci ofc <3
20. Dagens roligaste? - hahaha att jag satt och kollade ut genom fönstret och sedan började skratta så mycket så jag ramlade av stolen xD
21. Har du många vänner? - jo, det tycker jag. lr ja lagom. :D
22. Hur många har du kysst? - oj.. fan där har jag tappat räkningen ><
23. Vem kramade du senast? - fannu lr alice :D<3
24. Hur många vill du ha sex med? - hur många jag vill ha? ehmm, ja kanske lite för många ^^
25. Hur många har du kysst/strulat med inom en 24 h period? - omg, xD 6 tror jag det var^^ asso ta inte mig som värsta playern men vi var några stycken och så strulade alla med varandra xD
25. Hur många har varit otrogna med/mot dig? - ingen tror jag.
27. Har du pojk-/flickvän? - yess, gucci <3
28. Vem pratade du med i telefon senast? - papi
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - åh det där var riktigt upphettsande, jag tror jag kom -.-'' fan du får mig alltid att komma... (L)  av sofie.

FAVORIT:
31. Film? - Girl interupted
32. Låt? - ändrar mig hela tiden, men just nu är det nog SWEET MARIE med timo
33. Mat? - fannuVix&candy's specialare ;)
34. Dryck? - cola och burn
37. Stad? - skåne, lr det är väll en stad? o.O just för deras delekt
38. Land? - england. BRITTISKA <3<3<3<3<3<3<3
39. Ämne i skolan? - slöjd.
40. År? - 50/60/70/80- talet

SENASTE:
41. Personen du senast pussade? - fannu lr gucci.
42. Personen du skrek åt? - molly.(syster)
43. Gången du spydde? - *ingen komentar*
44. Gången du grät? - idag.
45. Pizzan du åt? - hawaii med fannu
46. Gången du var i göteborg? - hmm, i december lr i agusti.
47. Gången du var i stockholm? - när jag var där med vixx <3
48. Gången du var full? - hahahahahahahahahahhahhahahah...
49. Gången du var hög? - ...
50. Personen som såg dig gråta? - fannu.

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - katt (jag är hund rädd)
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - hmm, bror helt på, vem man festar med och vem man myser med :D
54. Tv-spel eller datorspel? - tv-spel :D helst nitendo 8-bit :D:D
55. Singel eller upptagen? - upptagen tror jag.
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - wtf >< BDB!!! :D:D
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad.
59. Big brother eller paradise hotel? - BIG BROTHER! linda jag älskar dig <3
60. Svart hår eller blont? - båda
61. Blåa ögon eller bruna? - båda.
62. Choklad eller lakrits? - fan... båda kanske ?:D
63. Göteborg eller stockholm? -  vad mycket båda det blev nu då >< men ja båda ^^
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - cola ffs!
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - radig dock ser man tjockare ut men ja randigt.
68. Älska eller älskas? - svårt val, båda?
69. Leva eller dö? - leva, just nu iallafall :D

ANTAL:
70. Personer du älskar? - dom jag älskar vet om det.
71. Personer du hatar? - för många.
72. Personer som sagt jag älskar dig? - till mig? jo det är extremt många...
73. Personer du strulat med inom en 24-timmars-period? - 6, var inte den här frågan där uppe?
74. Glassar du ätit på en dag? - hahaha typ 2 ^^ fast det rekordet ska jag slå någon dag:D
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - p&l
76. Gånger du haft minnesluckor? - för många.
77. Piercingar har du? två snart :D
78. Personer du saknar just nu? gucci
79. Gånger ditt hjärta brustit? - för många...


VEM:
80. Vill du kyssa nu? - gucci
81. Ska du träffa imorgon? - vetefan,
82. sjöng du senast för? - fannu alice vicky och camilla :D (inte seriöst)
83. Hade du senast en msnkonversation med? - rasmus,gucci och fannu <3
84. Spelade du tv-spel med senast? - länge sedan :cc
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? -  gucci ;)
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - hihi om jag hade den förmågan skulle jag missbruka den, xD
87. Förtjänar att dö? - jadu, för många,
89. Vill du sova brevid inatt? - gucci  :c<3

VAD:
90. Gör dig glad? - ganska mycket, men mest folk jag tycker om <3
91. Gör dig ledsen? - för mycket, har humörsvägningar som fan, så olika.
92. Vad vill du helst göra nu? - jag vill mysa med älskling :c<3
93. Önskar du att du slapp göra? - äta.
94. Vill du ha nu? - gucci ;) och en ny garderob fullt med nya kläder :D
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - pengar så jag kan köpa det jag vill ^^
96. Längtar du till? - sommar.
97. Tycker du om dina betyg? - dom suger, men jag orkar inte höja mig ^^
98. Ångrar du i ditt liv? - så jävla mycket.
99. Är det bästa som har hänt dig? - flyttat till e-town 8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0