snälla ge mig en känsla som jag känner igen

ett gammalt inlägg som jag aldrig orkade lägga upp riktigt...




En känsla.
Ett samtal.
Det blir för mig att ligga i sängen hela dagen.
Reda ut tankar.
Känslor.
Ihoptrasslad.
Jag känner mig så ensam just nu.
Patetisk känner jag mig.
så mycket känslor
vart ska jag göra av allt.
gråta
kent
sängen

det blir min vecka.



-hur mår du ida?
-
jag mår bra, bättre än någonsin faktisktk
"Jag mår inte bra.
Inte bra alls.
Och jag är livrädd.
För känslan som finns i min kropp just nu.
Jag vet inte vad jag ska göra.
Jag vet vad jag inte får.
som jag så gärna vill."




"Jag ska göra nånting
Jag ska slå er med häpnad
Gå över en gräns
Jag ska bryta mig ut
Jag älskar dig så
som att vara beväpnad
Och under belägring kan jag skjuta dig ut - kent dö aldrig!"

Kommentarer
Postat av: Johanna Fogelberg

jag älskar dig ida tills döden skiljer oss åt, jag orkar leva med dig till döden. Finns alltid vill kunna förstå dig. Fanfanfanfanfanfan!

2009-04-28 @ 19:40:08
URL: http://-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0