i'm not pop i'm hiphop



buss till älsklingen, tar bussen sedan hem till honom och mysa? hmm, ja vi får väll se vad som händer,  
sov hos syster i natt, riktigt trevligt. :D
och jag hade antagligen gråtit i sömnen? XD 
jo men somsagt jag är lite beng ^^
nu ska jag fixa mig så jag inte missar bussen till älskling det skulle ju vara rätt fail,  xD
hehe, jaja bilder från igår natt kmr kanske >< lr så ska jag göra en blogg med lösen och lägga upp bilderna där ^^
hahah jag lovar bilderna är fedt heta ;) grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
och jag har träningsvärk och mensvärk, träningsvärken mest i ryggen, för jag håller på att bli mer "svank",
lr ja mer vigare i ryggen ;) jag älskar låten "I'm not pop" <33333333
hahahaha ^^
jajjajajajajjajajja nu måste jag fixa mig innan klockan blir för myyyyyyyyyyyyyyyycket :D
puuuuuuuuuuuussssssssssssssssssssssssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0