vart tog era hjärtan vägen?

Kanske är det fel att tänka mycket,
mycket om saker man inte ska tänka på.
jag tänker rätt mycket på fel saker.
Jag önskar att jag inte kunde dra tankarna för långt bort,
dit där ingen vågar gå.
förbjuden mark.


idag har dagen varit väldigt jobbig att ta mig egenom.
panik och ångest attacker typ 3 gånger.
och depig har jag varit.
det var en jobbig dag som sagt.
andas har det varit svårt att göra och mitt fakesmile orkar inte leé länge till...
jag skulle vilja blunda och så titta och sedan var allt bra igen,
som när jag var liten.
utan äckliga tafsande händer under matbordet.
utan lysekil.
utan allt.
bara kärlek.
kanske var jag älskad som liten, 
kanske är jag det nu.
kanske är jag för blind för att se det. 
kanske
kanske
kanske.

äsch kände att jag behövde skriva ut mig lite.
nu ska jag fortsätta att leka med bästaste vixx och bästaste fannu.


Dina ögon kan krossa min värld som stenar mot glas.

Kommentarer
Postat av: allis

jag älskar dej sötan,

ärligt. <3

2009-04-21 @ 18:14:47
URL: http://godisbutik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0