allahjärtanscepedag

ehmm..
jag har inte skrivt på ett jävla tag....
men har inte haft orken lr tiden.
ja om jag skulle dra upp allt som har hänt skulle det fylla en hel jävla ordbok, en tjock en...
men just nu är jag med felix och johanna,
fast dom gick, dom skulle möta hanna.
en till i mitt så kallade hem.
och just nu sitter jag här,
bara typ dör en smula till,
och det där hålet,
som var planerat att ingen skulle kunna fylla,
blev fyllt.
men tömdes lika fort...
ensam och räddare för mörket, att mörkret skulle ha tid att hämta mig.
och just nu vill jag åt den där närheten som jag hade på bänken,
med måne, stjärnorna och dig.
men det finns inte vi längre, inte ens vänner.
och jag undrar om tiden vi hade betydde något alls för dig?
lr var jag bara en av dom andra?
men jag tycker om dig så jävla mycket,
aja, du lämnade mig.
så nu är jag tom igen.
men jag lägger inte skulden på dig,
utan mig bejbi....
den här dagen ville jag vara med dig.

lalalalala.
nu kom hanna :D
men bajs hejdoooo


"jag känner doften av dig ihela koridoren,
jag älskar det, jag älskar dig,
nej jag hatar det, jag hatar dig!
rösterna i mitt huvud flyger så långt bort,
dom älskar att reta mig,
för dom vet att jag inte kan göra någon åt det.
jag sätter på musiken i ipoden på högsta volym så det riktigt prasslar i hörlurarna,
men hur högt jag än höjer hör jag rösterna eka,
rösterna ekar och ekar,
lektionen har börjat,
som jag bryr mig.
jag sitter ensam kvar i koridoren,
det var ju faktiskt inte mitt fel att "hon" tog livet av sig,
och jag orkar inte gå in i klassrummet,
för alla minnen alla dagar allt som vi har delat,
det finns där inne,
och jag gör allt för att glömma det..."

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig fortfarande.

men du tycker säkert det är fegt att jag är anonym så du inte vet vem jag är...

2009-02-15 @ 00:13:08
Postat av: anonym

i love you.

2009-02-15 @ 00:14:57
Postat av: idaidaida

lol.

ahh vem ? ^^

2009-02-15 @ 01:12:22
URL: http://starcatcher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0