det är orden som förstör tystnaden.

jag har tre cigg kvar.
igår drog jag felix,hanna och fogel till jenna,
där jenna och jenny fans :}
mycket trevligt med mycket skratt,
och lite mycket burn :o
men jag blev hyper och tog kondomer på huvudet :D:D:D
vill du knulla? :D
jaja, johanna och jag drog hem typ kvart i 1,
och så träffade vi virre och några som satt och hade det mysigt i en lägenhet,
och jag är kakmonstret enligt virre ^^

och jag saknar maja s :c<3
nu ska jag ut och röka (y) skriver antagligen mer seeeeeeeeeeeeedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan ^^

puuuussiiiyyeee :D





nu sitter jag här,
i min egna sorg och lyssnar på kent,
och på mobilen finns jammis,
ett nytt meddelande.

"och jag vandrar tyst på tå,
för att inte bli märkt av värden,
snälla rädda mig,"

hiido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0