they talking about me and you

idag var den underbaraste dagen med mina bäbisar<3 underbart :D:D FINGRET<3 ni vet vad jag menar ^^ <3 älskar er sötisar :D<3 och just nu sitter jag och lyssnar på peter,bjorn och john, dricker redbull,målar och fotar stjärnorna. det är ganska mysigt, och jag när jag målar så målar jag av mig lite, och så skriver jag fula ord på ett papper, det hjälper faktiskt,
och i morgon bär det av till ikea,
jag saknar allt, men varför uppskattar man inte det som händer just nu?
istället för att sakna allt sedan? jag menar, man saknar ju allt som har hänt förut, men om man ska tillbringa all tid med att sakna saker ser man ju inte saker som kommer hända, det är väll bättre att se i fram emot saker istället för att sakna det? lr? men jag vet inte...

men iallafall, stärnorna är fina inatt, musiken gör mig lugn, och det jag målar blir ögon som stirrar på mig, varenda öga jag målar har samma utryck, en känsla av rädsla av något slag, och min näsa på bilden r.i.p :c den är failad, men jag är fedt pepp iallafall :D på allt just nu :) på att leva, att se morgondagen, och att fota, vintern dödade mig en smula, men jag har komit tillbaka med ny kreativitet, jag tror nog att det är mitt nya rum. utsikten av en död stad, men det är nog inte den döda staden som gör mig så glad, jag tror att det är himmelen, den är underbar, jag vaknar och somnar till den, och jag känner inte någon rädsla, jag känner mig trygg här. Det är nog pgr av att jag har nyckel till mitt rum och ett sjuuukt stort fönster :] jag känner mig hemma, förförsta gången någonsin. och för att se alla mina bilder i större format är det bara att höger klicka på bilden och trycka på visa bilden. Nu ska jag lyssna på disney musik. tiger äger<3 det är oerhört mysigt, och så sitter jag och äter, för jag känner för att äta. men jag vill inte gå upp i vikt utan bara äta och se vart det tar mig :] men jag ska forstätta måla och lyssna på disney <3

men puss ha det toppen :D


Kommentarer
Postat av: mollimus @ bedebe

"jag tycker du är söt"

oh ja vad överdrivet mycket sanning <3

älskar dig ida syster

fingreeeeeeet. HAHA

"vad har du på dig nu?"



pussss

2009-03-01 @ 00:54:57
URL: http://killtheproblems.blogg.se/
Postat av: id.

SNYGGING!<3

åh, fingret,

man kan ha kul ibland, med människor som inte vågar gissa x'd

HAHAHAH

<3

2009-03-01 @ 18:25:12
URL: http://idelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0