vilken färg har själen älskling

Ibland, men bara ibland, så önskar jag att någon ville komma mig så nära att den personen inte vill släppa mig.

idag äre myys dag, dock jävla mensvärk :c
men så jag ska ladda upp med fedt mycket film,
frukt i massor, och jag har inga cigg kvar :c
lr bara en halv, så om någon vill lida med mig kom med frukt och cigg och myyys med mig ?

keyy snart kmr alex, like a saver in the nöööd :D
och jag får lite kärlek :D
så jag får fixa mig lite, ><
men bara lite.  :o
och städa upp på mitt rum måste jag också. :c
men jag är fedt sugen på att..
hmm äta lite mer :*
men skriver antagligen mer ikväll,
sååå pussiieeyyyy  (k)


"släpp inte, tappa inte taget om mig.
snälla lämna mig inte här,
för jag dränks,
av min egna sanning.
så snälla älskling,
rädda mig!"


Kommentarer
Postat av: Anonym

om du skulle se dig omkring skulle du märka skillnad.

du skulle märka någon som vill komma dig nära.

men ibland verkar du blind.

2009-02-18 @ 00:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0