you destroy me

hej,
jag är helt tom.
nätterna blir längre,
och jag sover mindre.
men jag är inte trött.
jag får svårare och svårare att andas.
hur jävla hårt ni än slår är det orden som gör ont.
vill inte leva såhär.
tar det aldrig slut?
lätta på all den jävla smärtan.


ett tag sedan jag skrev, men idag vare filmkväll hos mig. n.n
jo jätte mycket film ^^
men nog snackat om det ^w^
jag håller på att skriva fortsättning på min första uppsatts ^^
den är inte direkt bra men shit she same, jag måste jobba matte också.
plugga engelska ocksåå fan >< men jag ska ha vg i matte och engelska,
svenska ocksåå ^^ men just nu är jag ganska tom i mitt huvud.
jag är förvirrad.

aja puss :*

Kommentarer
Postat av: Patricia

du klarar det sötis =)) <3 ses imorrn

2009-01-18 @ 22:28:03
URL: http://paatbrat.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0