a is for alvmo.

fedt söt grabb. saknar dig dock lite ._.
alla trevliga stunder på msn och sms, och när vi träffades en snabbis, fedt söt varuu :*
ja skulle ju pussa dig men jag vågade inte riktigt.
men jag saknar dig iallafall..
och i sommar tänker jag komma och bo hos dig har jag bestämt! okii ? ^^
men jaja jag finns här förejj mannen :D
puuuuss <3


nu sitter jag här hos vickyy, underbart, efter en kväll med - inte trasig - mycket dans, jäger, cig och en upp och ner vänd ida ^^ hahah >< det är en kille i lillebror gänget som helt random lyfte mig upp&ner och typ dansade, höhö lite kul faktiskt, dock så sa alla typ - IDA IDA IDA IDA! hahhahah pinsamt xD
jaja och träffade han idag på balsta fedt chill mellan oss, det är bra, och jag pratade med honom i tele nyss och han sa puss hej :* då blev jag glad, för det kanske är som det var innan allt blev knas, asso att vi är bra vänner :] hoppas det :D för då blir jag glad :D:D:D:D och jag ska snart ut och röka med vickyy, och då kan vi sitta där länge okii bejbii? <33 för då kan jag prata med han :D:D
och jag kan skriva bättre än jag kan prata, alltså, jag menar det är lättare att skriva ner mina problem än att snacka om dom. så jag funderar på att göra min blogg "hemlig" med lösen och skit - KOMMENTERA VAD NI TYCKER OM DE - för asso då kan jag skriva ner precis varenda jävla problem här, och jag kom på att jag kanske inte ska skylta om allt så här i min blogg pgr vem som hellst kan läsa min blogg, så om ni kommenterar - inte om det är ett måste! :d - kan ni väll skriva erat namn istället för att vara en anonym fitta, okii ?  jaja nu ska jag dra och göra något social istället för att sitta vid datorn, :D sååå puuuuuuuuuuuuuuuuss heiiijj :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0