älskling jag tar steget ur vår sista dans.

jag vet inte,
men jag orkar inte sträva efter dig längre,
jag kommer ändå inte få dig.
så jag tar steget ur vår sista dans.
och jag ville ha en till chans,
men det kommer aldrig hända,
och du vet nog redan att jag saknar dig
men
jag släpper dig nu.



jag ska färga håret blont.
och jag ska dra ner på stan i morgon tror jag och köpa hårfärg,
typ 6 blekningar xD
om jag får pengar, >< och på torsdag har jag fixat klipptid,
klippa till luggen och så ja, och på fredag har jag två alternativ..
fest lr lillebror ?
irreterande för jag vet inte vart jag ska...
vi får väll se vad som händer.
och i morgon är det fridluftsdag lr vad det heter, och jag ska vara i skolan hela dagen, bara för att ta igen allt så jag inte får ig varningar, och på min svenska uppsatts fick jag bara g+ man kunde få vg. Men jag blir så jävla irreterad, Eftersom jom jag lämnar in något i tid och skriver det någorluda rätt stavat, då hänger inte berättelsen ihop med det här ämnet och karaktärernas "problem" blir för mycket av. och imorgon har har matte prov, och kemi läxförhör, sug get säger jag bara!
jaojao, jag känner att jag måste skriva av mig lite...
jaojao...
på musikcafét ska jag vicky&cassie sjunga håkan - minnen av aprilhimmlen, kommer ju gå jätte bra xD
vi hade ju skrivit en egen svin bra låt xDDD HAHA ^^
men den fick vi verkligen inte ta, för att skolan skulle få dåligt ryckte,
men tack? vafan tryck ner oss ännu mer?
jaja skit samma.
jag är arg på allt just nu.
speciellt att inte edward loggade in på msn.
fast nu loggade han in :D
fedt happiiface ^^
nu ska jag plugga vidare och snacka med edward
puuussss


BLOGGEN ÄR INTE FÄRDIG FIXAD ÄN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0