gul och ful.

jaa....
jag har inte skrivit på ett jävla tag.
men ja vad ska man säga, det har väll inte varit tillfälle att lägga tårar på tangenterna...
men nu andas jag med nya andetag.
ny färg att måla mitt liv med.
jag ska försöka okej?
jag har gått upp 6 kilo, ska jag skratta lr gråta?
när jag fick reda på det var det som att döden kom och knackade på...
och efter jag fick reda på det tröst åt jag.

och NU har jag faktiskt kommit över han...
ja tror det iallafall
jag tänker inte på han så mycket längre,
bara ibland.


jag har börjat blondera mig.
och just nu är jag gul och ful...
puss nu orkar jag inte skriva mer...

Kommentarer
Postat av: allis

ida, att du gått upp sex kilo gör inget.

du är jättefin i alla fall, och smal. jättesmal.

själv har man gått upp tre kilo och DET gör verkligen något. för själv gör det ganska mycket skillnad på mej. för jag är inte så smal och slank som du.



aja du hajar, du är vacker som du är! <3



pussen!

2009-03-25 @ 18:38:56
URL: http://godisbutik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0