fuck me, me and me

dsaklfjdaskbgfvasdgasdfhagfj. äntligen!
boken är här :D sjuukt glad är jag :D
ochn det är är andra inlägget idag >< jaja men jag försöker bli lite mer aktiv ^^
så just nu sitter jag iallafall och lyssnar på downtown - favoritlåt!! - färgar håret och fixar mig ^^ höhö, och jag träffade han förut. det verkade okej mellan oss... fast jag vet inte, men jag vill att det ska vara bra. för jaa.. skit samma, jag var på stan förut. :} träffade folk, och han.
ja men jaja... jag köpte en t-shirt också ^^  fedt snygg :D jag var i desperat behov av att köpa något, så då fick det bli den ^^  jag bestämde ju igår när jag provade den att jag skulle ha den, så nu har jag den, ^^ fast jag kmr typ bara använda den en gång, ja asso jag köper kläder, använder dom en gång, och sedan kmr jag på att dom inte alls är snygga så då lägger jag dom kläderna i en hög och typ jaa såå ^^ hahahhahahahhahahahha jag är hyyyyyyyyyyper ^^ för att jag snart ska få sprit, och jag har cigg :D:D:D jag är glad ^^
och jag ska snart få träffa trevligt folk ^^ :D:D:D mitt hår är klart om en 30 min >< jag orkar inte vänta... men så jag kmr komma en timma försent till balsta >< sug kuk på det, men jaja >< bussarna går lite segt här :cccccccc
jag tycker att alla som är onöjda med busstiderna i eskilstuna tar och skriver klagomål till dom ><  höhö , då kmr dom väll antagligen sätta in en natt buss i hela staden ^^ men nu ska jag draaa :D nytt inlägg kmr väll i morgon när jag är bakis >< PUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0