heartless

heljen var fin men tråkig.
camtrion - tobbi,fannu och jag camade i fredags ^^
igår - var jag hemma hos bestisfestis/kelvarstjäl/blodsyster/syster och myste. vi åt pizza och kollade på film.
när vi hämtade pizzan så hade dom visst byggt om så jag hoppade ner i ett ler hål och kom inte upp.
och fanny kom nästan inte över, så hon fick springa runt allt och sedan drog hon upp mig, och vi skrattade jätte mycket, lr mest jag.

jag vill ha sommare, hösten och våren. vintern kan dö.
för i vår ska jag sitta i min favorit t-shirt och blåsa blåsbubblor ur fönstret och kasta ner pappersflygplan, och ska jag sitta där med kelvarsjäl och ha massor med kuddar och mysa.
 
  • the strangers
  • jakten på lycka
  • lost and delirious
  • loving annabelle
  • barnhemmet
  • blade -alla filmerna
ja typ dom och sjuuuk många fler ><
men jaja, nu ska jag fotsätta lyssna på musik och röka :]
ha det trevligt.
puss
skriver mer ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0