ppussycat

jag är sjuk, och det suger get.
och just nu är jag typ död :c
fryser, skakar, röksugen.
och igår var pappi snäll,
han köpte: hårfärg,
tändstickor
melon
tuggummi
otly - havremjölk.
vindruvor
cola
ögonblink
choklad.

det var snällt tyckte jag ^^
och i Tisdags kom han hem med en semmla till mig :D
men jaja,
idag ska jag kolla på mycket film, och min syster kommer hit också...
och jag ska gå och göra ögonblink och ta och kolla på CONTROL,
så bye bye, skriver väll antagligen mer sedan.

HOROSKOP

"TUR: Det är inte lätt att förutse vilka nummer som skall vinna i lotterierna.
Idag har du dock en känsla för det och kan kanske vinna en liten summa.

HÄLSA: Fysisk aktivitet är viktigt för dig, gärna lagsport.
Du försöker kanske kompensera för ett stillasittande arbete.

EKONOMI: Idag bör du hålla ordentlig koll på din ekonomi
då den kan svänga upp och ned ordentligt. Du bör också undvika stora inköp.

ARBETE:
Mycket känns enkelt när det gäller jobbet.
En riktig utmaning skulle få dig att känna större lust till arbetet.

KÄRLEK:
När vardagen knackar på dörren är det viktigt att man
inte glömmer bort varandra. Försök att vara lite romantisk.

REALATIONER: Gemenskapen med andra är just nu inte helt friktionsfri.
Undvik främmande personer."

Kommentarer
Postat av: allis

åh, 94 - we are the party people



stämmer fan in ju : dDDD

har jag berättat förresten att om det som hände på flygplatsen? huhu



<33

2009-03-12 @ 18:40:04
URL: http://godisbutik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0