fredagen den trettonde lr nått...

Idag när jag var ute och gick, gick jag förbi en bro, eller flera broar faktiskt, vid varje bro gick samma tanke förbi i mitt huvud "Vad hade hänt om jag skulle hoppa?" Jag kände nästan min kropp dras mot kanten av bron, och snudda kanten med mina fötter. jag stog vid och grät några tårar, men jag det slog mig att det finns ingen mening med att inte finnas längre, jag ska försöka, jag ska kämpa och bli bättre.
 
inatt blir det antagligen den här filmen, VÄRDENS BÄSTA FILM! Så ska jag se control för ja massvis med gånger,  jag ska se: im not there också. sedan funderar jag på att se alla saw. men ja där får vi väll se. och jag tycker om hajar :] dom är liksom ganska fina ^^ men inte sånna dära fula som äter andra djur :c utan mer hajar som i hajar som hajar :D typ animerade ^^ dom är fina. och jag ska snart gå och lägga mig på golvet, lyssna på musik, läsa och dricka var oboy, iförgår var jag och träffade edward och cassie, och vi gick till bibloteket och jag lånade
  • syskonkärlek
  • när ingen ser
dom värkar sorjliga, så dom ska jag ta och läsa idag natt lr i morgon. Just nu sitter jag och väntar på pappi, han är och köper en lampa, och molly är här, molly och pappa hämtar mat - max - och jag ska äta! jag ska! för jag ska äta bättre och börja träna! träna och träna och träna. saker jag ska göra!
  • plattmage
  • äta regelbundet
  • sköta skolan
  • gå upp och komma till skolan i tid.
  • bli snygg
  • blondera mitt hår
  • ta hand om mig själv bättre.
ja typ det, fast jag ska ta hand om folk mer, och bli kär ^^ och nu ska jag lägga mig på mitt golv och vänta på pappa. pussyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0