and it hurts all the time when you don't return my calls

jag är kär i ian curtis...
rest in peace bejbi.
filmen är helt jävla underbar!
jag blev kär direkt. HELT KLART VÄRD ATT SE!
och idag blir det balsta,
efter det blir det väll något party, får vi hoppas^^
och just nu är allt dumt.
det känns som jag ligger längst ner på botten.
jag har musiken på - nästan - högsta volym,
men jag hör ingen musik, det ända jag hör är mig själv,
mina egna hjärtslag...
och jag funderar på att åka till mammi nästa helg,
ta lite bilder och sätta mig på ett berg och gråta,
tänka och ja lite så...
det får det antagligen bli,
då ska jag sitta och röka massa på berget.
och sedan skriva och gråta lite till...
men iallafall,
idag på balsta ska jag träffa folk, och vara lite med edward. :]
honom tycker jag om ^^ han är snelkissemiss ^^
nej men, han är jävligt snäll ^^ han är min kompis ^^ :)
ah,iallafall, jag åker mest till balsta för att se trasig och dricka efterååt ^^ höhöhö ^^ ja men nu ska jag städa mer och sedan ska jag väll antagligen dra ner till stan och köpa lite kläder :D det fungerar alltid när man är lite deprimerad...


Walk in silence,
Dont walk away, in silence.
See the danger,
Always danger,
Endless talking,
Life rebuilding,
Dont walk away.
Walk in silence,
Dont turn away, in silence.
Your confusion,
My illusion,
Worn like a mask of self-hate,
Confronts and then dies.
Dont walk away.
People like you find it easy,
Naked to see,
Walking on air.
Hunting by the rivers,
Through the streets,
Every corner abandoned too soon,
Set down with due care.
Dont walk away in silence,
Dont walk away.



 



IAN CURTIS R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0