femtondemarstvåtusennio


vad ska man säga?
jo... jag ska ringa till mamma i morgon/dag,
jag ska säga :
"förlåt för att jag inte är dotten du ville ha,
förlåt att jag inte säger rätt saker,
inte är perfekt utan fel,
men jag har förvandlats,
till någon jag inte är,
någon jag aldrig har varit,
efter alla ord som ni slängt ut på mig,
efter alla försök för att kunna göra allt rätt.
att förlåta er om och om igen,

jag orkar inte med allt det där längre,
jag har störtat någonstans,
på en öde ö,
så långt bort från eran perfekta verklighet.
förlåt jenny."


något i den stilen, orkade inte änns fixa så det "lät bra"
utan det får bli som det blir, nu ska jag antagligen lägga mig på mitt golv och ta det lungt.
vänta på att imorgon kommer så jag kan ringa och förstöra ännu mer mellan oss...
lr först ska jag röka, röka och röka.
var hos bestisfestis förut, det var underbart, jag skrattade nästan så jag kissade på mig,
jag saknar allt med dig, "ÄTA FARFARS BAJS ÄR GOTTGOTTGOTT"
jag längtar till sommaren :*
plussen<3


"Vill visa all min kärlek men hur förklarar jag,
det hemska som har hänt? - omöjligt!,
för skuggorna finns kvar." - disney


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0