vi hade det så fint tillsammans men det var så fult.

vad ska jag göra?
jag vill bli kär.
så där läskigt kär.

jag har färgat håret 3 gånger nu...
och jag är fortfarande gul och ful.
och jag köpte en till färg idag.
så nu har jag tre kvar igen.
jag kommer tappa mitt hår....
nu ska jag ut och röka med simon,
brb.



det var igår.
men ja "sjuk" idag igen.
men mitt hår är ffs orange ><
men jag sitter med en färg i håret nu med :D
4gången, ;)
det börjar bli rätt slitet :c
jaja shiit the same.

det är fint väder ute. och jag har 3 ig varningar.
fysik, so sedan var det... ehm jag kommer inte ihåg. det var typ något ämne..
JUST JA! MUSIK (I)
så idag nu när jag ändå är hemma tänkte jag att jag skulle ta och fixa dom dära ig varningarna.
det är ju bara saker jag måste lämna in, ^^
musiken - ett musikarbete om valfritt band/artist  (det blir ju the kooks)
so - "de vitas välde" och en uppsatts om christofer columbus.

fysik - två prov som jag fick ig på.

men det blir ju lätt jue, det är ju bara lite data tid ^^
och så ska jag skriva en deckare, dock är det inte det vi gör på svenskan men vi kommer göra om några veckor, så då kan jag börja nu och så slipper jag hålla på med det sedan :] och jag måste jobba i matte också >< ligger efter med typ 5 sidor lr något :c jaja....
JAG FICK 19/20 PÅ MITT MATTE PROV BTW! :D:D:D:D:D och jag ska göra det andra så kanske jag får mvg lr vg:D fedt nice ;) men nu ska jag jobba, och färgen ska snart ut ^^ men bilder kmr antagligen ^^ jaja skriver mer sedan puuuuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0